Ułatwienia dostępu

Usługi

Szkolenia

Każde szkolenie dopasowane jest do potrzeb i oczekiwań Klienta. Poniżej znajdują się obszary, z których najczęściej korzystają nasi Klienci. Ze względu na różnorodność metod pracy, na których się opieramy, realizujemy szkolenia w wersji stacjonarnej, on-line oraz outdoorowe (na świeżym powietrzu).

Przykładowe programy szkoleniowe

O czym:

– budowanie autorytetu lidera

– kompetencje kierownicze

– co robić żeby zespół chciał       pracować?

– relacje na linii przełożony –                   podwładny

Przykładowy zakres merytoryczny:

Moduł I. Lider zespołu – łatwo powiedzieć

Moduł II. Organizer managera – dobrze zaplanuj i zorganizuj

Moduł III. Kompetencje kierownicze – delegowanie, motywowanie i kontrola – jak się w tym odnaleźć?

Moduł IV. A miało być tak pięknie – jak radzić sobie z wprowadzaniem zmian?

Moduł V. Jakoś się dogadajmy – wspierające narzędzia komunikacyjne z elementami asertywności

Moduł VI. Przywództwo sytuacyjne oraz role w Twoim zespole

O czym:

– atrybuty efektywnego sprzedawcy i etapy rozmowy sprzedażowej

– model sprzedaży “4Z wpisane w  drogę”

– psychologia i jej wpływ na efektywność sprzedaży

– dosprzedaż jako wartość dodana

Przykładowy zakres merytoryczny:

Moduł I. Racjonalne i emocjonalne potrzeby klientów. Jak je rozpoznać lub wywołać. 

Moduł II. Proces obsługi klienta metoda “4Z w drodze”. 

Moduł III. Zainteresuj, jako wstęp do rozmowy. 

Moduł IV. Zbadaj – trudna sztuka zadawania pytań i słuchania odpowiedzi. 

Moduł V. Zaproponuj. Budowanie właściwej prezentacji produktu. 

Moduł VI. Zatwierdź. Zdobądź Klienta.

Moduł VII. Dosprzedaż. Wykorzystaj potencjał zadowolonych Klientów

O czym:

– dostosowywanie komunikatu do odbiorcy

– szacunek do rozmówcy i do samego siebie

– asertywne wskazywanie swoich granic

– techniki wspierające efektywną komunikację w zespole

Przykładowy zakres  merytoryczny:

Moduł I. Proces komunikacji – gdzie się zaczyna, a gdzie kończy

Moduł II. Szumy komunikacyjne – gdzie są i kto jest za nie odpowiedzialny

Moduł III. Style zachowań a sposób komunikacji – dlaczego ludzie do siebie nie pasują?

Moduł IV. Przekazywanie negatywnej informacji zwrotnej

Moduł V. Asertywność to coś więcej niż tylko umiejętność mówienia “NIE”

Moduł VI. Trening wybranych technik komunikacyjnych

Rekrutacja oraz diagnoza kompetencji

Outsourcing usług HR

Dofinansowania w ramach programów Unii Europejskiej

Dokonujemy bezpłatnej analizy możliwości dofinansowania dla zainteresowanego przedsiębiorcy. 

 

Najważniejsze informacje:

  • Wsparcie jest skierowane wyłącznie do mikro, małych i średnich przedsiębiorców
  • Odbiorca wsparcia samodzielnie decyduje o wyborze usługi rozwojowej
  • Poziom refundacji wynosi od 50% do 80%

Co zrobić, aby uzyskać dofinansowanie? Skontaktuj się z nami. My we wszystkim Ci pomożemy