Usługi
Szkolenia
Każde szkolenie dopasowane jest do potrzeb i oczekiwań Klienta. Poniżej znajdują się obszary, z których najczęściej korzystają nasi Klienci. Ze względu na różnorodność metod pracy, na których się opieramy, realizujemy szkolenia w wersji stacjonarnej, on-line oraz outdoorowe (na świeżym powietrzu).

O czym:
– budowanie autorytetu lidera
– kompetencje kierownicze
– co robić żeby zespół chciał pracować?
– relacje na linii przełożony – podwładny
Przykładowy zakres merytoryczny:
Moduł I. Lider zespołu – łatwo powiedzieć
Moduł II. Organizer managera – dobrze zaplanuj i zorganizuj
Moduł III. Kompetencje kierownicze – delegowanie, motywowanie i kontrola – jak się w tym odnaleźć?
Moduł IV. A miało być tak pięknie – jak radzić sobie z wprowadzaniem zmian?
Moduł V. Jakoś się dogadajmy – wspierające narzędzia komunikacyjne z elementami asertywności
Moduł VI. Przywództwo sytuacyjne oraz role w Twoim zespole

O czym:
– atrybuty efektywnego sprzedawcy i etapy rozmowy sprzedażowej
– model sprzedaży “4Z wpisane w drogę”
– psychologia i jej wpływ na efektywność sprzedaży
– dosprzedaż jako wartość dodana
Przykładowy zakres merytoryczny:
Moduł I. Racjonalne i emocjonalne potrzeby klientów. Jak je rozpoznać lub wywołać.
Moduł II. Proces obsługi klienta metoda “4Z w drodze”.
Moduł III. Zainteresuj, jako wstęp do rozmowy.
Moduł IV. Zbadaj – trudna sztuka zadawania pytań i słuchania odpowiedzi.
Moduł V. Zaproponuj. Budowanie właściwej prezentacji produktu.
Moduł VI. Zatwierdź. Zdobądź Klienta.
Moduł VII. Dosprzedaż. Wykorzystaj potencjał zadowolonych Klientów

O czym:
– dostosowywanie komunikatu do odbiorcy
– szacunek do rozmówcy i do samego siebie
– asertywne wskazywanie swoich granic
– techniki wspierające efektywną komunikację w zespole
Przykładowy zakres merytoryczny:
Moduł I. Proces komunikacji – gdzie się zaczyna, a gdzie kończy
Moduł II. Szumy komunikacyjne – gdzie są i kto jest za nie odpowiedzialny
Moduł III. Style zachowań a sposób komunikacji – dlaczego ludzie do siebie nie pasują?
Moduł IV. Przekazywanie negatywnej informacji zwrotnej
Moduł V. Asertywność to coś więcej niż tylko umiejętność mówienia “NIE”
Moduł VI. Trening wybranych technik komunikacyjnych
Rekrutacja oraz diagnoza kompetencji
Outsourcing usług HR
Dofinansowania w ramach programów Unii Europejskiej
Dokonujemy bezpłatnej analizy możliwości dofinansowania dla zainteresowanego przedsiębiorcy.
Najważniejsze informacje:
- Wsparcie jest skierowane wyłącznie do mikro, małych i średnich przedsiębiorców
- Odbiorca wsparcia samodzielnie decyduje o wyborze usługi rozwojowej
- Poziom refundacji wynosi od 50% do 80%
Co zrobić, aby uzyskać dofinansowanie? Skontaktuj się z nami. My we wszystkim Ci pomożemy
Tallento S.C.
ul. Marszowicka 81/1, 54-078 Wrocław
NIP: 8961598095
REGON: 387127485